Sunday, July 8, 2012

Aku masih ingat...





Segala kata cacian yang telah kau berikan membuatku rasa kosong..kosong..kosong.. seperti lirik lagu Najwa Latif yang acapkali berkumandang di radio dan begitulah jua perasaanku tika ini..  Dapatkah kau selami hati ini dan pernahkah kau bermimpi seketika berada di tempatku? 

Kerna tiap katamu masih lagi terngiang di kepalaku menghantarkan impuls ke kelenjar air mata untuk merembeskan isi-isi di dalamnya.. Hati ini masih luka.. masih sakit... masih berbekas..

Cukup..cukup sudah..cukup sampai di sini saja... Jangan lagi kau hampiri... biar ku sendiri... biar masa merubah segala... biar mereka kata aku bodoh... sememangnya aku bodoh kerna percaya..kerna berharap.. dan masih kesilapan semalam gagal mengingatkan aku betapa aku dulu bodoh dan nescaya masih lagi bodoh ...

-->

2 comments:

aindzaya said...

apakah yg sedang berlaku? bersabarlah wahai hati..:)


Beli Sikat Baru.

Arryana Nasution said...

Bergelora si hati tiada yang akan mengerti...
Hanya mampu ia sabar menanti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...