Saturday, July 12, 2014

KE INDIA KAH KITA?



Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani, MG buka lembaran blog yang sudah lama bersawang... achummmm... excuse me!

Dengan berkat Ramadhan yang mulia ini, MG a.k.a Arryana Nasution nak inform uolls, insyaallah kalau tiada aral melintang terbungkang terkangkang makanya MG akan ke India bersama rakan-rakan dari Yayasan Amal Malaysia.

Dalam kesibukan kepenatan dan kemalasan hari-hari yang mendatang akan kugagahkan diri yang tak berapa nak gagah untuk mula atur perjalanan hidup ke India Oktober ini insyaallah. Uolls doakan MG selamat kat sana okayh... omaigod.. VISA belum buat, nak minta dr prescribe vaksin pun tak sempat2 jugak.. entah apa lah yang busy sangatnya... and the most important things.. MONEY plzz come to me... terpaksa restraint diri from shopping sakan diz raya if i wanna hooray-hooray kat India... errrr... i mean lepas dah abes programlah... hihi... mana la tau teringin nak lilit-lilit sari plak ka kan lepas jumpa abang-abang persis shah rukh khan.. oh.. kuch kuch hota hai...and road tax keta pn due this September... damn.. LIFE HARD!!

Walaupun hati masih terkesan dek kerana Abe Hamid warded sebab denggi tetapi khabarnya sudah beransur-ansur pulih. Semoga cepat sembuh Abe Mid. Jangan nak baring lama-lama sangat, nanti boring.. Sihat lah cepat-cepat boley brief kita perjalanan program... Kita ni dah gelap cerah gelap cerah agy dalam kepala ni... haiyaaaaa~~~

Sebelum ampa pakat serabut dengan percanggahan bahasa tahap kronik... Sudah masanya kita undurkan diri.. adios mochacos..

2 comments:

ARJUNA.Inc said...

achumm!!..haha..x pe cik aryana..nnti plan leklok..bkn stakat india..europe pn bley p..hehe.. btw..lama x update kan~~...hehe

Arryana Nasution said...

hahah.. tue lah.. x sempat kita nk update blog skrg...asyik busy jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...